اولین گام نشست‌های موسیقی

همدان‌نامه: اولین برنامه سلسله نشست های شعر و موسیقی انجمن موسیقی همدان برگزار شد.

0

همدان‌نامه: اولین برنامه  سلسله نشست های شعر و موسیقی انجمن موسیقی همدان برگزار شد.

این نشست در تاریخ  هفته گذشته در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا،  با حضور هنرمندان و دوستداران موسیقی، در دو بخش شعر و موسیقی با هنرنمایی هنرمندانی چون ناصر مفرح همدانی (شاعر)، حامد فقه‌جو (نوازنده سنتور ) و مبین قادری ( نوازنده تنبک ) در دستگاه همایون و همچنین تکنوازی علی پاشا رجبلو (نوازنده سنتور ) در دستگاه سه‌گاه، برگزار شد. در پایان هر بخش حاضران در این برنامه،  دیدگاه و پرسش‌های خود را درباره موضوع نشست، مطرح کردند.

شاید دوست بدارید :

در این نشست، اعضای انجمن موسیقی همدان از جمله علی آقامحمدی ، مصطفی رشیدی مطلق و قادر شهسواری  و همچنین استادان و هنرمندان  شعر و موسیقی چون اصغر طاهری، جواد مرادیان، سروش مرادی، بهروز اسلامیان، محمد افشار، رضا مقدم، حسن خدایی، امیر پیرو، مهدی شادمانی روشن، علیرضا شادمانی، ایرج بیگلرخانی، فاطمه بامداد، هماخانجانی، امیرشهاب رضویان؛ سینماگر همدانی، حسین زندی؛ سردبیر هفته‌نامه همدان نامه و تعدادی دیگر از هنرمندان همدان، حضور داشتند .

«علی پاشا رجبلو» دبیر اجرایی این سلسله نشست‌ها به همدان‌نامه گفت: همه هنرمندان همدانی که در زمینه موسیقی و شعر به فعالیت مشغول هستند، می‌توانند، به صورت گروه نوازی، تکنوازی و در دسته‌بندی‌های هنر موسیقی چون موسیقی دستگاهی (ردیف نوازی)، موسیقی تلفیقی، موسیقی نواحی و مقامی، موسیقی کلاسیک و مانند این، با توجه به فراخوان انجمن موسیقی در این خصوص، بدون هیچ محدودیتی شرکت کنند.

وی تأکید کرد: این نشست‌ها هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود و نشست دوم این برنامه در ۲۲ آذر۱۳۹۸، روز جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا، برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.