تعامل مناسب مسئولان ارشاد و انجمن موسیقی استان

این روزها انجمن موسیقی استان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

0

همدان‌نامه: این روزها انجمن موسیقی استان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

دبیر انجمن موسیقی استان همدان در این‌باره به همدان‌نامه گفت: با رویکرد مثبت مدیران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و تعامل مثال زدنی ایشان با انجمن توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از سیاست‌های هنری و پژوهشی و آموزشی خود را محقق و از ظرفیت‌های بومی در رشد و اعتلای موسیقی استان بهره‌برداری کنیم .

«قادر شهسواری» افزود: با مساعدت‌های مدیران کارگاه‌های پژوهشی و نشست‌های هفتگی هنرمندان در مجتمع بوعلی سینا به صورت منظم در حال برگزاری است و این نشان از رویکرد جدی مدیران و هنرمندان برای تغیر در ساختار قدیمی نگرشی در حوزه پرداختن به جوانب مختلف هنر موسیقی است.

شاید دوست بدارید :

سخنگوی انجمن موسیقی استان تأکید کرد: در همین راستا به جاست تا سایر دستگاه‌های دولتی شهر و همچنین اداره اماکن نیز در کنار سیاست‌های فرهنگ‌ساز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد و انجمن موسیقی بوده و حمایت خود را از تولید ملی فرهنگ ایرانی اعلام کنند.

شهسواری به برنامه‌های پیش رو که به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی برگزار خواهد شد، اشاره کرد و توضیح داد: برگزاری دومین نمایشگاه ساز سازی استان، برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی تخصصی موسیقی استانی و دو کارگاه پژوهشی در اواخر ماه‌های آذر و دی از جمله این برنامه‌هاست.

دبیر انجمن موسیقی استان همدان گفت: به جاست از موافقت و حمایت و پشتیبانی مدیران فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های ملایر، بهار، تویسرکان و اسدآباد در دایرکردن نمایندگی انجمن موسیقی در شهرستان‌های مذکور کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.