در نهاوند برگزار شد:
جلسه هماهنگی اجرای طرح پیشگیری از خودکشی

0

همدان‌نامه: روز جمعه؛ ۲۵ آذر ۱۴۰۱، جلسه هماهنگی معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان با تسهیلگران طرح پیشگیری از خودکشی شهرستان نهاوند در مرکز سلامت روان محلی «یاور» این شهرستان برگزار شد. در این جلسه، «مجتبی پهلوساری» درباره جزئیات روند اجرای طرح برای تسهیلگران صحبت کرد و از آنان خواست گزارش روند اجرای طرح را در اختیار رسانه‌ها و مسئولان قرار دهند.

رئیس بهزیستی شهرستان در حاشیه این جلسه گفت: اجرای طرح جامع پیشگیری از خودکشی، از امروز در شهرستان نهاوند آغاز می‌شود و فعلا در مرحله اول، در هفت محله این شهرستان غربالگری صورت می‌گیرد. ۲۰ تسهیلگر در اجرای این طرح همراه ما هستند و فکر می‌کنم بتوانیم ۵۰ درصد جمعیت شهرستان را در این طرح پوشش دهیم.

«مریم سلگی» افزود: باتوجه به نیاز مردم به اجرای چنین طرح‌هایی، به نظر می‌رسد طرح با موفقیت در شهرستان نهاوند اجرا شود.

وی همکاری نهادها با بهزیستی را در اجرای این طرح مثبت ارزیابی کرد و گفت: فرماندار این شهرستان بیشترین همکاری را با ما دارد که جای تشکر و قدردانی دارد.

«مصطفی سلطانی» مجری طرح نیز گفت: طرح پیشگیری از خودکشی در هفت محله نهاوند اجرا می‌شود که چهار محله تحت پوشش مرکز مثبت زندگی ۸۰۵۷ است و دو محله دیگر مربوط به مرکز شهرستان است و یک محله در شهر گیان است.

وی تأکید کرد: با برگزاری جلسه هماهنگی این طرح با تسهیلگران، مرحله اجرای غربالگری آغاز و پیش‌بینی می‌شود به مدت دو روز ادامه داشته باشد. به هر محله یک گروه پنج نفره اختصاص پیدا کرده و هر پرسشنامه حاوی ۲۵ سوال است که شهروندان به آن پاسخ می‌دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.