خبرت خراب‌تر کرد جراحت جدایی

0

*مجید ملکیان

*مدیرمسئول

صبح دوشنبه هفته قبل بود که خبری باعث شوک در جامعه خبری و رسانه‌ای همدان شد. این دفعه یکی از اهالی خبر همدان خبرساز شده بود. خبر درگذشت «مهدی کاشی» بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا تیتر اصلی اغلب رسانه‌های استان شد.

کسی که نه تنها در خط مقدم اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس بود بلکه خود او نیز هم به صورت شخصی و هم در محل کار سعی داشت پروتکل‌های لازم بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس را رعایت کند.

متاسفانه زنده‌یاد کاشی برای بار دوم بود که مبتلا شده بود و این بار شدت بیماری باعث شد پس از چند روز بستری در بیمارستان صبحگاه دوشنبه هفته قبل دار فانی را وداع گفته و دوستان و همکاران خود را داغدار خود کند.

مهدی کاشی را به جرات می‌توان یکی از تاثیرگذاران در رسانه‌های استان معرفی کرد. وی در سال‌های گذشته با مدیریت و تلاشی که کرد به اتفاق همکارانش یک روزنامه موفق به روزنامه‌های استان و منطقه غرب کشور افزود.

زنده‌یاد کاشی نه تنها در بحث روزنامه سپهرغرب به عنوان یک رسانه مکتوب، بلکه در فضای الکترونیک با انتشار روزنامه در ایام کرونا به صورت الکترونیکی و سایت و پایگاه خبری هم موفق عمل کرد.

شاید دوست بدارید :

وی با این‌که سن و سال زیادی نداشت و در هنگام مرگ حدود سی و چهار سال داشت اما مدیر رسانه ای قوی بود که توانسته بود با ایده‌های خوب و جدید در مجموعه خود، گروه رسانه‌ای سپهر شامل روزنامه، هفته‌نامه، پایگاه خبری و فضای مجازی را با موفقیت پیش ببرد.

کاشی به یک اصل معتقد بود و آن چیزی نبود جز بالا بردن جایگاه و سطح رسانه‌ها و رسانه‌ای‌های استان و برای این هدف خیلی تلاش کرد.

خرداد ماه امسال بود که با همکاری چند نفر از دوستان و همکاران خود اقدام به راه اندازی مرکز نیکوکاری رسانه با نام «جوانه ایثار» با هدف رفع مشکل و دغدغه در بخش ازدواج، اشتغال و مسکن کرد. این مرکز نیکوکاری که در خرداد ماه امسال با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و مدیران ارشد استان افتتاح شد یکی از یادگاری‌های به جای مانده از عزیز از دست رفته است که قطعا راه وی که همیشه دغدغه هم‌صنفی‌های خود را دوست توسط همکاران و دوستانش ادامه خواهد یافت.

زمانی که آرشیو روزنامه سپهرغرب را تورق کنید خواهید دید اغلب تیترهای اصلی این نشریه رنگ و بوی انتقاد و مطالبه گری به نفع مردم استان و منطقه غرب را می‌دهد.

سپهر غرب به عنوان روزنامه بخش خصوصی، بدون وابستگی به جناح و گروه خاص و با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی که در سال‌های گذشته همه اقشار به خصوص رسانه‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند با مدیریت رسانه‌ای این زنده‌یاد توانسته بود موفق عمل کرده و با رویکردی انتقادی بخشی از چالش‌ها و مشکلات استان را برطرف کند.

آخرین موضوعی که به ذهن متبادر می‌شود تیترها و حمایت‌های جانانه این نشریه برای جلوگیری از تخریب الوند است که تلاش کردند با کاری دسته جمعی به همراه رسانه‌های دیگر الوند را نجات دهند.

اگرچه مهدی کاشی از بین ما رفت اما یاد و خاطر وی همچنان در اذهان باقی خواهد ماند و قطعا همکاران وی در گروه رسانه‌های سپهر همچنان موفق عمل خواهند کرد. برای این عزیز از دست رفته علو درجات و برای همکارانش آروزی توفیقات روزافزون داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.