فضای مجازی به کمک جشنواره آمد

0

فضای مجازی به کمک جشنواره آمد

ناهید زندی‌صادق

«روح‌الله وجدی هویدا»؛ مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از وضعیت اطلاع‌رسانی در جشنواره به «همدان‌نامه» گفت: پس از آغاز به کار جشنواره کمیته‌های هجده‌گانه تشکیل شد که یکی از آن‌ها کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی نام دارد، بر اساس شرح وظایفی که برای این کمیته معین شده‌بود، اطلاع‌رسانی رویدادهای مربوط به این جشنواره را بر عهده گرفت.

این کمیته دارای دو بخش اصلی تولید محتوا و انتشار و اطلاع‌رسانی است.

وی افزود: در گروه تولید محتوا عکاسان، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حضور دارند که محتوای اولیه مورد نیاز را تولید کرده و در اختیار ما می‌گذارند. چندین خبرنگار در دبیرخانه حضور دارند که به طور مداوم خبر تولید می‌کنند، چند عکاس با تجربه نیز در کنار ما قرار دارند که کل جشنواره را پوشش می‌دهند.

وجدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کسانی که در انتشار اخبار در کنار کمیته اطلاع‌رسانی حضور دارند، گفت: تمام رسانه‌های استان همدان نیز در کنار ما قرار گرفتند و تمام رویدادها را منتشر می‌کنند.

وی همچنین از استقبال بی‌نظیر همدانی‌ها از جشنواره ابراز خرسندی کرده و گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از همدانی‌ها از این رویداد بزرگ اطلاع دارند و استقبال خوبی از جشنواره شده‌است، مثلا حضور مردم در روز افتتاحیه فراتر از پیش‌بینی‌های ما بود، حدود ۴۰۰۰ نفر در مجموعه ورزشی امام علی حضور داشتند تا آنجا که در سالن فضای کافی برای حضور همه این عزیزان وجود نداشت و عده‌ای از آنها از برنامه‌های جنبی بیرون از سالن استفاده کردند. خوشبختانه با همکاری رسانه‌ها و تبلیغات محیطی اطلاع‌رسانی خوبی صورت گرفته‌است.

وجدی هویدا ادامه داد: کمیته تبلیغات از کمیته اطلاع‌رسانی مستقل است. ما هم در کنار این عزیزان هستیم و سعی می‌کنیم انعکاس‌دهنده تبلیغات آن‌ها باشیم.

ما باید هنرمندان، نمایش‌ها، اکران‌ها و برنامه‌های جانبی را مردم معرفی کنیم، هدف ما این است که خبرها در سطح کشور و حتی در سطح بین‌المللی منتشر شود، چرا که جشنواره یک رویداد بین‌المللی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.