در شهرستان درگزین برگزار شد:
همایش ارتقای سلامت روان و پیشگیری از خشونت

0

همدان‌نامه: یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱، همایش ارتقای سلامت روان و پیشگیری از خشونت در کتابخانه «علامه دهخدا» شهرستان درگزین برگزار شد. در این همایش، امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و نماینده تعدادی از ادارات از جمله آموزش‌وپرورش حضور داشتند.

رئیس بهزیستی شهرستان درگزین در این همایش گفت: بهزیستی در شهرستان درگزین، نزدیک به دو ماه است که شروع به فعالیت کرده و ما با تمام توان در تلاش هستیم در راستای بهزیستی، گام‌های مثبت و سازنده برداریم.

«فرانک محمدی» افزود: یکی از این گام‌ها، راه‌اندازی یک مرکز مشاوره و روان‌شناختی در این شهرستان است که با اعطای مجوز به بخش خصوصی اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: قطعا مراکز مشاوره بار کمکی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند و مرجع و مأمنی برای التیام دردهای روانی و در نهایت به‌زیستن محسوب می‌شوند. اگر گام‌های ما در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی علمی باشد، حتی با گام‌های کوچک نیز می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

رئیس بهزیستی شهرستان درگزین تأکید کرد: بهزیستی شهرستان درگزین در تلاش است «سرای بزرگان» را با هدف ارائه خدمات ویژه و تخصصی به گروه سالمندان تأسیس کند تا نیازهای این قشر به رسمیت شناخته شود و به آن‌ها حال خوب تزریق خواهد شد.

در ادامه همایش فرماندار درگزین مطالبی درباره اهمیت مطالعه در حوزه اعتیاد و موادمخدر عنوان و «محمد ترکمان» روان‌شناس کارگاهی با موضوع افزایش مهارت تاب‌آوری برای حاضران برگزار کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.