نوشیدن خلاقیت با قلم مو

یافتن پرسنال برند یک نقاش با خلاقیت

خیرالله اصغری یک همدانی مقیم تهران و علاقمند به طبیعت است. سال‌ها قلم بر بوم و کاغذ می‌زند و آثارش را متواضعانه ارائه نمی‌کند، طراح گرافیک است انگار خلاقیت را نوشیده و در دل و جان و نگاهش این خلاقیت رخنه کرده قدرت قلم، تنوع رنگ، طراحی پخته، ترکیب بندی محکم، رنگ گذاری عالی و تسلط به تکنیک از ویژگی‌های آثار اصغری است

0

خیرالله اصغری یک همدانی مقیم تهران و علاقمند به طبیعت است. سال‌ها قلم بر بوم و کاغذ می‌زند و آثارش را متواضعانه ارائه نمی‌کند، طراح گرافیک است انگار خلاقیت را نوشیده و در دل و جان و نگاهش این خلاقیت رخنه کرده قدرت قلم، تنوع رنگ، طراحی پخته، ترکیب بندی محکم، رنگ گذاری عالی و تسلط به تکنیک از ویژگی‌های آثار اصغری است؛ همان‌هایی که استاد مرتضی ممیز از او دعوت کرد تا ۴ سال در دفتر کارش با او همکار شود و عصای دست طرح‌ها و اجراهایش شود. همکاری با استاد مهر تاییدی بر توان اصغری است.
خلاقیت چشمه جوشان، وجه تمایز و مهمترین مزیت یک طراح گرافیک است که اصغری به خوبی از آن بهره می‌برد و در نمایشگاه نقاشی‌هایش خلاقیت را با درختانش به نمایش می‌گذارد.

آثار این هنرمند همدانی سرشار از ایده و تنوع در ارائه فرم هستند و بیننده را شگفت‌زده می‌کنند. تنوع تکنیک و نگاه به یک موضوع با استقبال و فروش خوبی از سوی هنردوستان مواجه شد.

حسین زارعی

برندینگ و مارکتینگ محصولات هنری یا خدمات پرسنال برند چه جایگاهی در ایران دارد؟ هنر از کسب و کار جداست اما هیچ منافاتی با هم ندارند و مکمل هستند.
چند هنرمند می‌شناسیم که برند را علمی و عملی دنبال می‌کنند و در مسیر هنری خود به کار می‌برند، این روزها پاشنه آشیل هنرمندان پرتوان و ناموفق شاید همین نپرداختن به برندسازی است. معیشت هنرمند با برندسازی حل می‌شود، اثرش دیده می‌شود و محبوبیتش صد چندان و جایگاه واقعی خود را پیدا می‌کند. هنرمندی که مسیر درست برندسازی را طی می‌کند چیزی فراتر از اثرش می‌فروشد و چیزی فراتر از اثرش دیده می‌شود و مخاطب همیشه تشنه‌تر است برای دیدن اثرش.
برای هنرمند داستان‌گویی، ایجاد ارزش کردن، متمایز بودن، حضور در شبکه‌های اجتماعی و پرداختن به تمامی نقاط تماس در پرسنال برند و یا محصولاتش درست است که ارزش هنری آثارش را تغییر نمی‌دهد اما به شدت برند او را قدرتمند می‌سازد و متفاوت می‌کند و ارزش افزوده به آثارش می دهد.
باید پذیرفت که مارکتینگ زیر مجموعه ای از برندینگ در هنر است و تضمین فروش و زحمات هنرمند است.
برندینگ در هنر باعث می‌شود هنرمند با دنیای بیرون خودش ارتباط بهتری برقرار کند. حضورنداشتن یک مشاور برندسازی در کلیه آثار هنری از نقاشی تا موسیقی و سینما به خوبی در میان هنرمندان ایران مشهود است. با توجه به مسیر پیشرفت برندینگ در ایران امیدواریم که همه هنرمندان و هنرجویان در کنار دود چراغ خوردنها و چهارزانو در محضر استاد نشستن ها نیم نگاهی هم به مقوله برند داشته باشند چرا که بال دوم موفقیت در هنر برندسازی است.

 

حسین زارعیطراح و مشاور برند

منبع همدان نامه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.